skolavslutning

börjar med att lägga ut lite bilder från hur jag såg ut igår på skolanvslutningen. Tänkte det är bäst att ta detta inlägg för sig, varför förstår ni när ni läst det övre inlägget.
Blev iaf en kort stund i kyrkan där jag satt tillsammans med axel och fritidsklassen, sedan sa vi hejdå till varandra och önskade klassen +lärarna glad sommar. Efteråt blev det fika på ainas tillsammans med felix och axel innan vi skulle dra igång med firandet senare. Här kommer outfiten iaf
Klänningen fick jag av syster när jag fyllde år
Skorna är från din sko -förra årets
Jeansjackan är gammal och välanvänd
Armbandet kommer från New yorker
Örhängerna har jag också fått av syster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0