söndag

godmorgon på er alla!
själv har jag varit uppe sedan halv 9. somnade rätt tidigt igår till någon film min älskling hade igång. Klev iaf upp och käkade frukost när jag vaknade, och sedan har jag bara slappat i sängen med olika bloggar osv. Tänkte snart ta mig något käk i form av lunch, sedan får vi se vad dagen har att bjuda på helt enkelt!
.
Igår var vi som sagt på atorpdagen. Eleverna var fantastiskt duktiga på att uppträda!! Stort +för det. Dock var det fruktansvärt kallt så jag och baby stannade unte längre än till 12. Till middag blev det käk på kungsgrillen där yvery och leo gjorde oss sällskap. Sedan på vägen hem träffade vi axel r som ville att vi skulle göra honom sällskap på dallas, och så fick det bli! Annars är det nog inget spännande som hänt... kan berätta att bion var riktigt kul i fredags och att vi bla träffade olov andersson +några fler där.
Nu ska jag fixa käk och se om älsklingen har lust att kliva upp. Mer uppdatering kommer nog senare, tjing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0