tisdag

idag spenderade jag första delen av dagen med klassen. Vi spelade brännboll, fikade massor av fika och körde burträskbingo. Sedan var det av till skolan för att käka lunch, det var isiga kycklingklubbor med potatissallad.. inte alls så gott men jag fick ner det mesta. Efter ett tag ringde älsklingen och skulle gå till maten, jag följde då med honom och testade käka vårrullar som defenitivt var mycket godare! Blev också en sväng på frasses senare tillsammans med axel och isak. Sedan var det inte mycket alls som hände, jag satt mest och slappade i solen för mig själv i väntan på att klockan skulle bli halv 5 och jag skulle möta upp älsklingen igen. Vi gick då på H&M och provade lite kläder till honom, sedan gick vi ner till balen för att kolla på de söta paren i stadsparken. Riktigt fina klänningar de hade på sig, nu längtar man tills man själv får gå där! Blir ju dock ett extra år kvar, men bara att hålla ut!! Blev också lite godisätande även idag... +kakor.......... fyfy Olivia, får ta tag i det här nu!
Ikväll har jag nog bara tänkt att ta det lugnt, sedan imorgon blir det städning. Och om vädret håller i sig tänkte jag ta en prommis in till stan för att sola lite inför avslutningen på fredag.
Sedan har jag L O V A T min kära syster att lägga upp en länk här på sidan som hon så gärna vill att alla mina söta läsare ska kolla på, så kika in på denhär sidan, den är riktigt bra faktiskt!
http://www.halsa2020.se/ <-startsidan
http://www.halsa2020.se/default.aspx?id=2646&cid=36&type=U <- direktlänk till det mer "ungdomliga"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0