torsdag

Har som sagt haft en liten bloggpaus under tiden jag varit i Stockholm, men tänkte uppdatera lite nu om vad vi har gjort, hur jag har haft det och med några bilder nu innan jag åker. Kommer som sagt inte hinna med någon blogg när jag kommer hem eftersom det blir inte förrän sent ikväll, och sedan bär det ut till stugan så bloggen får vänta.
.
I alla fall har jag haft det underbart här på dagarna, har blivit en sväng på ikea, uppsala, har varit på badstrand, träffat nya människor och även varit inne i stan i själv stockholm. Allting har varit perfekt bortsett från EN sak, och det är detta jäkla sötsug som kommit nu efter sjukdomen. Bara trycker i min kakor, godis, nötter och gud vet allt som gör att jag mår riktigt dåligt och inte kan sova på nätterna, så jag vet inte hur många nätter jag fått sitta sömnlös. -Minst 5iaf! Ingen har väl riktigt trott att det var så illa fram till idag, alldeles nyss faktiskt när pappa vaknade och kom in och såg mig sitta vaken med datorn igång. Så jo, detta är allvar och måste få ett stop!
.
Nog med minus, nu kommer jag till något mycket mer kul att berätta. Åker som sagt hem med bilen ikväll skulle jag tro eftersom vi har så underbart väder här idag. Blir nog bara hem och sova då skulle jag tro, sedan på fredag är det midsommar. Då följer Stina med ut till stugan där vi börjar med att fira midsommar tillsammans med pappa och Sussi, sedan kommer massor av kul folk och är med oss under kvällen:) Blir bla Nils, Matte, Kvirre, Linus, Mackan och Lopin. Ska bli riktigt kul med musik, prat, bastu, bad för de som vill och självklart godisätande och tomprat! Längtar enormt! Massor av bilder ska också tas. Så nu peppar vi inför detta allihopa:) Ni får gärna ringa eller smsa mig under kvällen, blir en lång bilresa hem.
Och så till sist kommer några bilder från resan här i huvudstaden.
Broken door



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0