20:15

vet inte vem som skrev förra komentaren, men som svar skriver jag iaf
"konstigt eftersom dom sålde hallonen idag till oss helt utan problem! Så det är nog inget fel på dom, de är alldeles nyköpta idag."
.
Familjen har nu fått i sig en middag som bestod av köttfärsbiffar, svampsås och hasselbackpotatis. Själv satt jag utan mat och kollade in när axl åt för jag redan hade ätit middag på sjukhuset där jag fick underbara plättar<3 Så nu är det snart dax för kvällsfika. Blir den goda mackan som jag provade på ica idag.
Axl ligger här brevid mig, blir nog inget kvällsfika för honom på ett tag eftersom han fick en dundermiddag skulle jag gissa.
Skriver mer senare ikv, tänkte göra i ordning nu och titta lite på lets dance! Hej så länge
älsklingens middag -första portionen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0