bakning och matlagning

Idag har jag stått i med massor av saker. Började med att jag vaknade någon gång kring halv 9 efter en lång och skön natt. Kände mig helt utvilad faktiskt! Skönt att sömntabletterna fungerar så bra som dom gör på mig!
Jag klev iaf upp ur sängen och startade datorn för att kolla receptet till tårtbottnar, sedan drog bakningen igång. Åt massor av smeten, den var underbart god! Hoppas bara att bottnarna smakar lika bra:) När tårtbottnarna var färdiggjorda hade jag 3timmar kvar att fördriva tiden med, bestämde mig då för att göra klar köttfärsen till pirogerna vi ska ha imorgon. Blev massor av avsmakning där också, så när det sedan var dax för lunch var jag redan proppmätt.. Men ändå så åt jag mjölk, flingor, kaffe och bullar. Haha vilket matvrak jag blivit här hemma! Hoppas bara nu att vågen visar samma sak. Eftersom det förmodligen blir vägning när jag kommer till sjukhuset idag.
.
Nä, nu ska jag ta och göra mig klar och sedan börja bege mig till stan för att prata med människorna från psyk och även hämta nya mediciner. Skriver mer senare, och slänger ut 2 bilder här nedan från baket och matlagningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0