bilder från gårkvällen

igår fick jag aldrig igång internet på min dator, så hade tänkt berätta att kvällen var lyckad, och den slutade med rysaren som vi planerat att se:) Jassii, vad jag mer ska berätta vet jag inte.. vi spelade kort (jag och älsklingen vann) och bara satt och pratade allmänt. Innan jag lägger ut bilder från gårkvällen tänkte jag berätta om vad som hänt idag:)
.
Idag vaknade jag och älsklingen av väckaren som ringde på min mobil. vi gick då upp, käkade frukost och sedan tog vi sparken iväg till mormor där vi fick massor av gott fika! Bullar, saft, kakor osv. Mums! Problemet är bara att jag inte kan sluta äta när det är så gott, och jag får då så otroligt ont i magen!
Nu har vi iaf precis lagt oss i sängen för att titta på wallander-mastermind. Den verkat toppen:)
Uppdaterar mer imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0