bullbaket avklarat

nu har jag bakat klart. Har både hunnit äta av smeten och är inne på min 2a bulle. Tänka sig, Olivia har lyckats! Gick bara åt sådär ett helt smörpaket, nästan en hel vaniljsocker burk och lite till.. Jassi, nu kan inte mamma eller läkarna klaga på att jag håller på och gå ner i vikt iaf. Tänk att bullar behöver så mycket fett! Det hade jag verkligen ingen aning om, trodde dom var hyfsat nyttiga.. Men det är väl lika bra att dom innehåller så mycket fett eftersom jag inte kan gå tillbaka till skolan och sådär helt förrän jag visar att jag håller på att gå upp i vikt!
.
Linnea från min klass hörde av sig på sms till mig idag för att höra hur det var. Hon berättade också att klassen var nyfikna, var kul att höra av någon sådär från klassen faktiskt:)!
Nä, nu ska jag ta och slänga ut bilder på bullarna så kan ni "titta men inte röra" medan jag tar mig en dusch! Hej så länge.
....måste också påpeka hur ont det tar att ha snusen på andra sidan nu när det är massa blåsor där....


och kaffet är självklart med på bilden, är bara snuset som fattas!

Kommentarer
Postat av: Sussi

MUMS va gott det ser ut! Du kanske har ärvt farmos bak-gen? Bullar blir dessutom så mycket godare med kaffe till!

2010-03-23 @ 14:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0