Det här bör mamsii och pappsii läsa!

pratade precis med (boksavligt talat) världens underbaraste och bästa pojkvän i telefonen. Han ville att jag skulle skriva upp och visa alla något som han sa.

Axl - Jag har fått vääärldens bästa svärföräldrar, du måste hälsa det till dom och skriva ner så alla kan se att jag har verkligen världens bästa svärföräldrar. Jag älskar din mamma och pappa så otroligt mycket, dom är fantastiska! Att lyssna på din pappa när han spelar och sjunger ger mig gåshud, och att sitta i ersmark och spela kort med din mamma som är så bra på det!
Och Stefan kan vi ju inte heller glömma, han är fantastisk han också! Kom ihåg att berätta dehär för dom nu Olivia!
Sen får vi ju inte glömma dig, som är något av det bästa som hänt mig, du är fantastisk och jag älskar dig så otroligt mycket! Du är världens finaste flickvän, helt underbar!


Jag måste ju ha den underbaraste pojkvännen i världen, lyckligt lottad helt enkelt

Kommentarer
Postat av: Sussi

Ja, du sötnos... nog har du fått en gullig pojkvän nog.



Jag sitter & längtar till sommaren. Burön!! Du frisk!!! Vi kanske skulle fixa upp småstugorna, du & jag? Kanske måla väggarna i någon fin färg & några fina gardiner. Om du målar "din" (eller din & axls stuga...alltså innerväggarna) så målar jag den mot havet.

2010-03-06 @ 22:52:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0