emotankar, dålig dag.

idag har jag inte vaknat på rätt sida.. eller frågan är ju vad det egentligen beror på att jag känner mig såhär. Jag vet, +2till. Skriver inte vem, för det kommer bli hus i helvete om det fortsätter..
För övrigt ska jag och prata med psyktanterna idag och hoppas på att jag ska få den hjälp jag behöver. Vill verkligen inte gå såhär, vill att allt ska vara som vanligt. Vill kunna göra saker, vill kunna kommunicera, vill bara leva precis som alla andra...
haha blev värsta emoinlägget här.. funderar på om man kanske ska ta ett bad.. eller det blir nog en dusch, sedan klä på sig och göra sig klar till dallaslunchen. Ska vara bättre än hon, tro mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0