en måndag

vet inte riktigt vad jag ska skriva om idag eftersom jag mått så pass dåligt idag så jag bara har legat helga dagen... Iaf så ringde veckaren vid halv 10 så min älskling skulle hinna iväg med bussen till stan. Kände direkt jag klev upp ur sängen att det här kommer inte bli någon kul dag.. Jag jajamensan, helt rätt! Tom feber.. Så idag har jag levt på välling eftersom det är det enda min magen klarar av. Trodde det skulle smaka skit, men var helt ok! Iaf så har jag hunnit lååångt i oth nu, snart klar med 7e säsongen. Vad ska man då börja se för serie? ingen aning faktist, kanske oc, 90210 eller greys kanske.. Vi får se!

Senare i veckan har jag och min älskling iaf tänkt grilla här ute på gården, jag är nämligen så otroligt sugen på att grilla korv och pinnbröd!! Så det får bli någon dag framöver:) Var planerat till idag egentligen, men nu blev det som det blev.. Har också tänkt att åka skoter någon dag(om jag hinner bli "frisk"), men vi får se.. Annars får det bli en annan dag:) grillning blir det iaf! Och imorgon har vi 13månader tsm, så då kommer han tillbaka och bor med mig:)

nu ska jag lägga mig och slappa med halv åtta hos mig! Får se om jag orkar skriva mer senare.. pussar

Kommentarer
Postat av: Malin

åhhh grattis!=)

2010-03-08 @ 22:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0