en ny vecka

idag vaknade jag av att sköterskorna kom in med medicin vid 8 tiden... lite väl tidigt kan man tycka, men lika bra var nog det eftersom min älskling har sovit här med mig inatt och skulle hinna upp till skolan:)
Var tänkt att matilda skulle komma och hålla mig sällskap här på dagen, men hon kände sig inte riktigt frisk, så jag får ta och försöka roa mig själv tills mamma kommer.. Och senare kommer även axl och hälsar på mig igen:)
.
Nu sitter jag iaf i sängen som är nybäddad och väntar på att ronden (doktorn) ska komma in med besked om hur allt ska fortsätta.. Sen blir det lunch på någon timme som jag då ska försöka äta lite av för att få så lite sondmatning som möjligt idag!
Har gjort en lista på saker jag så gärna vill äta, den består av bla skovmål, hemmagjord pizza, pannkaka, vaniljbullar och kräftor<3 Så ni ser, aptiten finns iaf kvar! Gäller bara att få bort det onda.
Skriver mer senare pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0