ett enda stort elende

igår kom sussi och matilda på besök. Sussi hade med sig supergoda chokladmuffins med grädde. Var tänkt att vi då skulle sätta i en sond som kunde ge mig mat. Men pga att jag inte reagerade någonting på medicinen som skulle ta bort det onda och göra mig lite borta blev inget som det var tänkt..
Lite senare kom iaf axl på besök, då var det dax.. bara att sätta in sonden för att få näringen jag behöver.. det tog ont, och var förskräckligt äckligt eftersom sköterskan pressade in slangen så fort och hårt att den bara korvade ihop sig i halsen på mig.. jag höll på kräkas! Men nu sitter den på plats iaf..... inge kul alls enligt mig! Den är besvärlig, ivägen och tar ont i halsen.
Natten fick inte så mycket sömn som det var tänkt, och någon hjälp mot smärtan har jag inte heller fått idag! Väntar på att dom ska komma in med lite.. men det är en timme bort!
Tänkte ta lite nagelvård med mamma undertiden som sonden ger mig mat, sedan ska vi försöka få oss till oscar och anna som har kalas för anna idag. Dit följer också min älskling med förståss:)
lägger in en bild senare på detta elendet.......... hej så länge

Kommentarer
Postat av: Sussi

No guts, no glory! Basically, det gäller att våga för att vinna. Vad modig du var som vågade till slut. Bra gjort! Hoppas du ska börja må bätttre då din kropp får mer energi att jobba med. KRAM

2010-03-13 @ 19:43:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0