Färdig?

Nu börjar jag vara klarsminkad, har fixat håret och påbörjat en ny cider. Vet inte riktigt vad jag ska fördriva tiden med några timma framöver med nu. Snus kan jag inte gå och köpa på kiosken, för dom varken har snus eller tar kreditkort.. Och ända till kåge orkar jag inte gå, så det får vänta. Kanske ska ta mig något till lunch? Lär nog blir något och tårta:P Hehe, tårtan var faktiskt riktigt god, tom axl tyckte om den som inte i vanliga fall äter tårta! Har varit och småätit lite från godiset också, så egentligen känner jag mig inte hungrig, men vägningen imorgon måste gå bra!
Tidigare har ni sett inlägg från nyvaken Olivia, så tänkte nu lägga in några bilder på färdigsminkade Olivia.. Tänka sig vad mycket lite smink kan göra!
Allt som används är grund, ögonskugga, mascara och lite till läpparna.. +Hår fixning förståss. Ska också ta lite sminkspray så det håller sig resten av dagen.
Klänningen kommer från Gina
Väska från Lindex
Och det mesta sminket från make up store (?)
Armbanden är mammas
Nagellack -depend rosa nyans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0