farligt farligt

Näe nu måste jag ta och plocka bort bullarna.. dom är alldeles för goda, har redan lyckats trycka i mig 7st!! Ojojoj, nu får det lov att vara nog. Så har nu ställt fram 3 vattenglas som jag ska försöka hålla mig till, och en kopp kaffe förstås. Får så ont i magen av så många bullar, så nu får det lov att vara nog!
Har hunnit med en promenad ute idag i det underbart fina vädret. Riktigt vårväder, solen skiner och det bara måste vara +grader ute.
.
Älsklingen ringde precis och berättade att folk frågar helatiden vad som hänt med mig, och vad som hänt med honom och att han måste berätta historierna om och om igen. Gulligt att folk bryr sig iaf:)
Vad ska jag ta och hitta på nu då? kanske packa upp påsarna från sjukhuset, eller vila lite framför tvn.. Kan inte riktigt bestämma mig, kändes otroligt jobbigt att packa upp sakerna, men vet att det måste göras så får väl börja i den ändan. Måste som sagt fördriva tiden fram till kl 5 då jag ska fixa mig lite käk, antingen blodpudding (jag vet jag vet min smak är lite annorlunda, men det är faktiskt gott) eller också blir det bacon med bulgur.
hej så länge på er, nu kallar kaffet!

Kommentarer
Postat av: Sussi

Är det nått man får ont i magen av så är det för mycket bullar. Farligt, farligt, men ack så gott!

2010-03-23 @ 15:13:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0