fixa för 18årsdagen

Imorgon blir det tårtbakning!! Fyfasen så gott säger jag bara, måste få den klar innan natten så mamma kan komma in och sjunga för mig med tårtan och en flaska champagne på 18års dagen! Även om jag inte kommer kunna fira med krogen och party med kompisarna så måste man ju göra det bästa av sitsen, så jag har beställt skumpa till tårtan på morgonen och cider till middagen som kommer bestå av piroger!
.
Den kända tårtan är planerad och klar, det blir
- Chokladtårtbottnar
- "smörad" smält blockchoklad på tårtbottnarna
- chokladmouse, bananer och nötkrokant på första lagret
- vaniljkräm på lager nr 2
- grönfärgad grädde på toppen med gelehallon runtom +ljus förståss!
Sen får vi se om man gör något skrivet med blockchoklad ovanpå, beror på hur mycket plats det andra tar. Läääängtar redan, och tänka sig att det smäller redan på torsdag.



Nu blir det snart godnatt för mig, har tagit sömntablett och även de andra tabletterna så hade tänkt gå och borsta tänderna nu och sedan ringa godnatt till min älskling. Skriver mer imorgon någon gång, har mycket inplanerat bak, handling och även möte på sjukan så vi får se när det blir. Godnatt nu alla


Kommentarer
Postat av: Sussi

Meh, jag vill oxå ha skumpa på sängen. Undrar vad jag måste göra för att få det? Måste jag vänta till min 40-årsdag kanske? Suck!



Hurra för dig i alla fall lite i förtid! :)

2010-03-24 @ 10:04:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0