fortsättning på dagen

har nu ätit mitt fika och varit iväg och lekt med lektanten i lekterapin. Fikat jag fått idag är kaffe, te, chokladbulle och banan. Kan ni gissa om man blir lite proppis när man redan är mätt från lunchen? och jajamen, inte nog med det.. är snart dax för middagen som består av någon slags köttgryta! Gäller att äta massor nu för att vikten ska ha gått rätt håll inför vägningen som nog blir av imorgon, annars blir det ingen permis över helgen!
Chokladkakan ligger här brevid mig och ser god ut, frågan är bara om magen orkar med mer "mat" innan middagen.
.
Snart kommer älsssssk axel hit och myser med mig ett tag innan träningen så jag får sällskap vid middagen, sedan ska han iväg på träning ett tag, men mys till kvällen blir det också. Eller vi får iaf försöka göra det bästa av saken nu när man är på sjukhus helt enkelt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0