fortsättning på dagen

jajamensan, imorgon blir det sövning och gastrobi eller vad det nu heter. (stoppa ner kamera och kolla igenom matstrupe, magsäck och tarm) Så då blir det fastande på morgonen och sedan upp före tuppen inför allt som börjar kl 8 imorgon.
För övrigt har jag varit glad idag, och min älskling har varit här ett tag med mig:) Blir mamma som sover över inatt, och axl får komma och sova imorgon eller onsdag:) Får se vad som passar bäst helt enkelt!
Maten har varit super idag också, fiskpinnar med remouladsås till lunch och raggmunkar till middag! Gott gott.
nu ska jag och mamma upp och röra lite på oss, gå till fiket elr något skriver mer senare om jag orkar:) puss

Kommentarer
Postat av: Sussi

Åh, vad kul att höra att det var god mat & en ok eftermiddag. Gastroskopi låter ju inte roligt men det är ju tur att du blir sövd. Mamma har gjort det, minus sövningen, & jag vill minnas att det inte var så jättefarligt hemskt - trots att det låter lite läskigt förståss. Lycka till! Om jag hinner ska jag komma förbi & hälsa på dig en snabbis efter 17 idag. Bara för att höra hur allt går. PUSS

2010-03-16 @ 10:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0