freedom

solen skiner, temperaturen stiger för varje halvtimme och jag sitter alldeles nyduschad med rena kläder. Mamma har precis fått sig upp och håller nu på att fixa med kaffet ser det ut som. Hon springer runt och fixar och dinar med frukosten i sitt rosa nattlinne med små hjärtan på. Och ser man på, nu vaknade även stefan!
Själv sitter jag och kollar runt på olika bloggar, funderar på att ta en kort promenad och dricker mitt kaffe. Haha jajamen, måste nu erkänna att kaffe är gott! Utan socker och en liten skvätt mjölk i så blir det perfa! Då blir man även lite piggare.

.
minuslistan idag hör alla blåsor i munnen som bara blir fler och större.. ska nog ta lite av bedövande medlet i munnen idag, eller blir nog att leva på det..
Lite bilder från frukosten kommer här.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Hörru... du är inte "vuxen" förrän på torsdag & redan dricker du kaffe. Det väntade jag på till 30-års åldern. Och jag gillar hälften mjölk, hälften kaffe = latte! :) Jummie! Ha en toppendag - sötaste!

2010-03-21 @ 10:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0