godmorgon

som svar på anonyma komentaren igen skriver jag
"okej, jag hoppas det inte är några fel på dom iaf:) har inte provat äta dom än.. men tack för att du sa till iaf! men jag tror nog inte att det ska vara några problem, vi lär väl märka om man blir sjuk..."
.
Har precis klivit upp ur sängen och tagit mig en god frukost som bestod av macka med philadelfiaröra, kaffe och ett glas vatten +medicinerna förståss. Känner mig rätt pigg idag, det är bra eftersom Matilda kommer på besök.
Hade tänkt klä på mig på ett litet tag, skippar nog att tvätta håret eftersom jag gjorde det igår. Hade också tänkt göra någon frukost till axl som fortf ligger i sängen och komma in med den till honom. Han har ju gett mig frukost på sängen så många gånger så nu är det nog min tur, eller var säger ni?
- Natten har varit helskum,  bara otroligt att jag fått mig upp idag måste jag säga.. Provade en ny sömntablett igår som gav mig pirrande känsla i näsan, benen somnade, kände mig kissnödig helatiden och hela rummet gungade... Inte alls bra, sov tom sämre med tabletten än utan, så idag ska jag prova en ny sort som heter propavan!
skriver mer senare puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0