godnatt

Nu är det dax för mig att lägga mig i sängen och glo lite på tv. Förhoppningsvis ringer min älskling också snart och säger att det är bättre och att de fått axeln på plats -men det har vi lärt oss nu att så enkelt är det inte..
Imorgon hade jag iaf tänkt kliva upp rätt tidigt och käka frukost +duscha, sedan blir det att göra något helt underbart gott och kul.....
just precis!
Jag har tänkt att baka vaniljbullar<3
Blir nog att fota lite då, så visar bilder på hur dom blev, och skriver och berättar om hur underbart goda dom kommer bli också, för självklart kommer jag inte klara av att hålla mig från att smaka till födelsedagen, bli provsmak redan imorgon såfort en gobulle är klar! Muuuuums säger jag bara, vaniljbullar är fantastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0