godnatt

Nu har min älskling varit här med mig och sett lite greys och andra avenyn. Alltid lika mysigt att ha honom omkring! Han åkte för någon halvtimme sedan och ska snart ringa och prata godnatt så jag får sova. Känner mig inte lika seg och febrig heller, det gick över kring middagen så det är ett +
.
Något samtal har jag inte fått från "Marja" om hjälp, får se om man kanske måste ringa till henne eller om hon hör av sig som hon lovat. Men det får bli morgondagens projekt när pappa har kommit, han brukar vara bra på att få viljor igenom.
Nä nu ska jag prata godnatt med axl, för nu har han hört av sig. Men jag slänger in en bild innan.

Kommentarer
Postat av: bella

har du marja som läkare? henne har jag också haft förrut. Fått några biverkningar från medicinen eller funkar det bra? puss

2010-04-02 @ 17:41:58
Postat av: Anonym

Hoppas du blir bra snart,ta hand om dig och krya på dig ! =)

2010-04-04 @ 23:33:23
URL: http://yaoskahaggman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0