godnatt bloggläsare nu ska jag sova

Ligger i sängen nu med kläderna på, axl har just slagit på en film vi har tänkt att se "-Adam och Eva." som jag minns den var den väldigt bra, men man vet ju andrig hur bra minne man har egentligen.. Blir nog att försöka somna till den iaf:)
Vi har fått i oss kvällfika nu också, för mig blev det en limpa med gud vet allt på (smör, leverpastej, ost, skinka, smörgåsgurka) för acl blev det ett antal smörgåsar och en tallrik med fil. Var gott och nu känns magen helt utspänd... Otroligt att dom ska tro att jag klarar av både frukost, lunch, mellanmål, middag och kvällsfika nu när kroppen levt på svält i så många dagar.
Iaf så ska jag ta och borsta tänderna, klä av mig och sedan krypa ner under täcket eftersom medicinen för natten också är tagen, har bara moxalolen kvar.
Skriver mer imorgon, då jag förhoppningsvis också får komma hem på permis!! Godnatt puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0