hemma i ersmark

Nu har jag äntligen fått komma mig från sjukhussängen och hem till ersmark! Gud så skönt. Har nu precis packat upp alla mina kläder i garderoben och gjort mig en smoothie som blir till mellanmål imorgon. Den gjordes idag bara för att prova hur smaken blev, och jajamen den blev supergod som jag trodde:) (tjuvsmakade lite..)
Axl klev precis innanför dörren också, få se vad det blir att göra ikv.
.
I alla fall så var jag med mamma på ica idag, där hade dom smakprov på stenugnsbakat bröd och en underbar smak av "hemmagjord" philadelfiaost.
ingrediencerna var
- philadelfiaost (naturell)
- soltorkade tomater
- någon slags olja
Så det köpte vi hem för att käka som frukost och kvällsfika under helgen.
.
Här har ni min underbara smoothie

Kommentarer
Postat av: Anonym

ica i stan ber ju att få tillbaka alla hallon som sålts under veckans gång.

2010-03-19 @ 18:23:25
Postat av: Matilda

Just ja. Men visst var det bara Euroshoppers hallon?

2010-03-19 @ 20:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0