hemma i min egen lägenhet, mitt riktiga hem

har äntligen kommit mig hem till min kära lägenhet! Känns lite tyst och tomt, men förhoppningsvis ska det här gå så bra att jag kommer kunna bo här hemma. Klarade inte av all den andra stressen, jag måste kunna få chans att ta hand om mig själv, sköta mitt eget liv. Får man inte chansen att klara saker själv blir man så otroligt sänkt och jassi, ni förstår.. allting blir som en ond cirkel. Så nu testar jag det här på prov i några dagar sedan kommer pappa  hem och bor med mig. Ska bli skönt att få träffa honom, hade tänkt att man kanske kunde gå ut och äta till helgen rent av, och fira min födelsedag igen med honom och sussi. Det vore kul:)
Ikväll kommer min älskling hit och bor med mig, han har lovat att hjälpa mig igenom saker och stötta mig. Om ni bara visste hur otroligt glad jag är att jag har en sån fantastisk pojkvän. Kunde inte ha blivit bättre! Får se till att göra något riktigt speciellt för honom när jag blir frisk. Är lite jobbigt just nu att han har hjälp mig så länge, ställer upp hela tiden medan jag inte kan göra något alls, men det kommer det kommer!
.
Tänkte ta mig en promenad med dramaten till ica och köpa hem lite sallad, vi hade tänkt käka kycklingsallad till middag. Måste nog också köpa hem något man kan ha till frukost på dagarna.
Skriver mer senare, ville bara berätta lite kort nu om att jag har kommit hem:) Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Sussi

Att fira igen ska vi självklart göra. Jag har ju en present till dig som ligger i hallen & väntar. :)

2010-03-29 @ 09:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0