ingen rubrik

Ligger i sängen nu, har sett klart alla avsnitten som har kommit ut i säsong 7 av oth... Känns lite sådär att måsta gå och vänta i evigheter på att de 2 sista avsnitten också ska komma ut.. Har iaf hittat en annan serie som verkar riktigt bra som jag nu håller på att se. 90210 heter den. Har inte hunnit så långt men fortsätter det såhär bra så blir det nog en hit:)!
Har också lyckats få i mig lite käk idag,,, en macka och en liten tallrik med havregrynsgröt! Ett steg närmare en full mage iaf! För övrigt är jag helt slut, har ont och vill bara jag vet inte vad. Byter gärna denna långvariga och otroligt jäkliga sjukdomen mot vad som helst.
På några timmar kommer min älskling hit, blir nog kul:) iaf skönt att ha honom här igen! Skriver mer senare om jag har ork, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0