jag gjorde det, +på mig

jajamen, som ni ser så har jag faktiskt lyckats ta mig tid att ge min älskling frukost på sängen! (En stor applåd för mig) Första gången, och det var nog bra det eftersom han gjort det för mig så många gånger tidigare.
Får se vad vi ska ta oss tid att göra, tror vi ska försöka ta oss ut på en promenad på en liten stund, men än så länge ser min älskling väldigt trött ut.
Maten idag har jag tänkt att laga alldeles själv, måste försöka kämpa och hålla mig på fötterna så gott som går så man får tillbaka lite "krafter" och muskler:) Satsar på att vara nog "tränad" till att orka med firandet på 18års dagen bästa vecka:)
en trött älskling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0