jajamen, det bara fortsätter.

blev inget mer skrivande igår, jag var så fruktansvärt trött efter (en timme?) hos bror. Somnade tidigt efter jag tagit medicinerna för natten.
Nu har dom iaf lyckats slita upp mig och proppat i mig frukost. Inte alls kul när man inte har någon matlust på morgonen och redan känner sig mätt och uppsvullen.... Men det var enda anledningen till att slippa bli sondmatad på morgonen.
Om ett tag har jag och mamma tänkt försöka få oss iväg till stan eller något om allting går som tänkt. Och jajamen, innan dess har dom tänkt att trycka i mig ännumer mat! Dock är det kycklingfilé som serveras på sjukhuset, så vi ska ta och beställa hit någonting annat till mig eftersom jag inte alls äter kyckling!
.
För övrigt vet jag att jag varit dålig på att höra av mig till alla möjliga, men det ska bli bättre så fort jag orkar med det:) Axl är en ängel som kommer hit trots allt elände, han ska kanske sova här inatt om det bara är ok för hans föräldrar och han vill det förstås:)
här kommer en bild på min nya "kompis" på sjukhuset.. sonden.........
ni ser själva hur eländigt det är,  och hur trött jag ser ut...
någon som känner sig avundsjuk?

Kommentarer
Postat av: Sussi

God morgon, käraste! Jag tycker du ser häftig & high tech ut med din nya kompis... om än väldigt trött. Typiskt med kyckling på menyn! Hoppas ni hittar nått annat mumsigt du kan äta istället. PUSS

2010-03-14 @ 10:18:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0