lite mer positivt i detta inlägg

ursäkta mitt inlägg tidigare.. kände mig inte alls så kry, men efter lite prat och en underbart god mat på dallas så måste jag erkänna att jah mådde underbart ända tills jag kom på mötet på psyk, men det tycker jag vi undviker att prata om här för att slippa berätta vilka knäppisar det finns i världen:) Helt ärligt så har jag ingen aning om vad jag ens gjorde där.
I alla fall så som jag skrev tidigare så var jag och min älskade älskling axel på dallas och åt lunch. Jag beställde skrov, och han en tacotallrik++. Den var enooooorm! Smakade underbart gott och blev otroligt mätt. Första gången jag valde att dricka vatten där borta idag faktiskt. Fungerade lika bra som jag tyckt om cola tidigare.
Tänkte bjuda på en bild från dallas här nedan. Och innan jag slutar skriva måste jag också berätta att mitt hjärta har vridit knäet på något sätt, så nu måste han hoppa på kryckor i minst 4 veckor låter det som.. inte alls bra! Stackarn..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0