lite uppdatering om dagen

idag  är inte livet en fest precis.. Vaknade efter ett natt med morfin+sömntabletter av att ronden (doktorerna) kom in för att prata om vad dom har tänkt sig att göra med mig för att jag ska bli frisk. "Jasså, vad bra!" tänker ni nu säkert när ni läser.. men njasii, vet inte riktigt om jag gillade förslagen.
1, stoppa in slang genom näsan till magen som ska ge mig mat under några veckor eftersom jag inte klarar av att äta själv pga illamående och ontet.
2, Träffa psykolog på sjukhuset (varför förstår jag dock inte)
3, jadu.. om jag då minns sista förslaget hade jag skrivit ut det;D
Ingen hit iaf! Har nu gjort en undersökning via röntgen där jag skulle dricka tjock äcklig förskräcklig kontrast som rev upp hela matstrupen på mig (kändes det som) det var inte alls kul! Då blev det så förskräckligt ont att jag hamnade på rummet med värktabletter och morfin. +dropp på det hela.
Vilken dröm alltså, någon som känner sig avundsjuk? haha skulle inte tro det..

Kommentarer
Postat av: Halena

Kära lilla vän! Ge inte upp. Det gör mig ont att du har det så besvärligt. Men med hjälp av dina kära vänner och nära och kära kan vi säkert ta oss igenom detta. Hang on in there. Krya dig snart. Kram på dig, Olivia.

2010-03-12 @ 22:24:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0