lördag, 6 mars

Jassii, vad ska man då skriva om idag.
Vaknade vid 11 tiden(?) och gick då upp för att ta mig en dusch. Hade egentligen inte tänkt duscha idag, men eftersom vi ska ha våran middag ihop några kompisar så kände jag mig tvungen..:P
Vi siktar på att ha alla hemma hos axl kring halv 5 tiden, så får vi god tid på oss att laga tacosen:) Förmodligen blir det väl jag och nath som får jobba med maten medan killarna roar sig!
Sedan till efterrätt har vi tänkt att svepa ihop en marrängswiss med bananer, marsmallows, glass, grädde och chokladsås. Blir nog toppen om allting går som tänkt!
Nog med allting positivt nu, finns ju även dåliga saker med denna dag. Som att pappa åker hem idag tex, tiden har gått så otroligt fort, tänk att det redan gått en hel vecka sedan han kom. Ojojoj.. Men förmodligen ses vi igen på påsklovet:) Iaf så det brukar bli!
Tänkte skriva mer senare, och även lägga in några bilder från våran kväll;)

slänger in en bild som är tagen under veckan
ps. missa inte filmen seven som går på 5an ikv, den ska tydligen vara riktigt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0