massor av kakor

idag har jag då varit på sjukhuset,, blev vägning som visade sig ha gått åt rätt håll så jag fick bli utskriven! Både bra och dåligt med det, skulle ju vara bättre om de följde upp mig och se hur sjukdomen går men samtidigt skönt att inte behöva komma tillbaka!
Sitter nu och väntar på vattenkokaren som gör kaffe till mig, har haft så ont i magen idag, så är nog bäst att hålla igång den. Spec nu när jag ätit så mycket kakor och tårta. Tänkte lägga ut en bild som exempel hur en del av dagen sett ut.
Mormor har blivit dålig nu också, hon kommer åka akut till umeå för att sy stygn i ögat, men vi får hoppas att det går bra. För övrigt har inget kul hänt, jag och axl vad och köpte cigarr att röka till champagnen imorgon. Spännande, spännande. Vet inte vad jag ska berätta mer, skriver senare när jag ätit mina kroppkakor till middag;) Ska bli gott, de andra har tänkt käka piroger, men jag satsar på kroppkakorna åt ju faktiskt piroger igår. Nu är kaffet klarre, så nu blir det att ta en kopp och äta lite linfrön till. puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0