minus dag

idag vaknade jag redan vid 8 tiden och kände mig inte alls bra... värk i hela kroppen, ont i huvudet och helt slut. Svartnade för ögonen när jag ställde mig upp och kändes som jag hade massor av feber. La mig då ner igen och satt igång grays anatomy, har snart sett ut en hel säsong på bara någon dag. Det är så otrooligt bra, så det rekomenderas verkligen att se på! Man blir helt slukad av serien. Har iaf stängt av nu för att ha något kvar att titta på sen, får se om man kanske får ta och köpa hem säsong 5.. Riktigt skönt att ha något att kolla på när man inte orkar något annat.
Psykpersonalen har iaf inte hört av sig idag, så vet inte hur det blir med den där medicinen, men jag tänker inte ge mig!!
.
Imorgon kommer pappsi hem, tror det blir en storhandling av mat +godis förstås. Måste ju ätas godis såhär i påsk. Är nog enda traditionen jag har kring påsk, påskägg med godis! mums..
tänkte lösa lite sudoku nu att fördiva tiden med, senare kommer min älskling hit. Blir efter hans träning. Får se om jag orkar uppdatera något innan dess. Hej så länge

Kommentarer
Postat av: Sussi

Grey's anatomy är lysande. Fastnade för det förra året & blev helt fast. Förra säsongen som gick var lite sämre & jag tror att det som går på tv nu är sista. Tyckte jag läste i aftonbladet att det är på sista refrängen.



Ikväll ska jag se Leila bakar på TV4 plus (tror jag kanlen heter), kl 21. Det är ett bra program om man vill trigga matlusten. Hon ska baka påsksötsaker tror jag. Mums! Jag längtar!

2010-03-31 @ 14:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0