My happy ending

nu har jag varit på en magnetröntgen som levde om så att det dånade i hela rummet. Lät säkert över hela röntgenavdelningen kan jag gissa! Lunchen har jag också fått i mig idag, det blev köttgryta och potatis. Helt ok faktiskt.
Klockan 13.00 blir det att träffa lektanterna igen för att spela eller något låter det som. Om ingen provtagning kommer ivägen förstås. Ska helt enkelt bara försöka fördriva tiden så gott som går och se om det dyker upp saker man ska göra bort innan man åker hem så man slippa komma tillbaka på ett tag. Mamma kommer också hit vid 13.00-13.30 skulle jag tro, men blir nog bara en snabbis för att prata med doktorerna skulle jag tro.
.
Sen bär det av en tur till city där jag ska prova leggingsarna som jag såg på bikboks hemsida (dom jag skrev om igår) och kanske shoppa lite om jag hittar något spännande. Hade också tänkt hinna med att ta en fika tillsammans med världens bästa axel eftersom jag behöver ett mellanmål idag också. Och fika på stan är ju rättså mycket godare och bättre än fika här på sjukan.
.
Nä, nu ska jag sluta prata på om allt och inget och göra någon nytta här istället. Skriver mer när jag får tid, sen får vi se om det blir något shoppat idag:) Pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0