nu är allting klart, bara att vänta tills morgonen.

nu är tårtan och pirogerna klara, axel är på plats och snart är det dax för nagelvård hoppas jag! Naglarna börjar spricka och din har ingen färg alls på sig och ser helt livlösa ut!
Imorgon smäller det, jäklar så skönt. Då är man myndig och behöver varken leta någon som kan köpa snus eller tigga av mamma/pappa. Allting kan fixas själv, får tom stå själv på lägenheten, och det blir mitt namn som skrivs på dörren istället för pappas:)
Pirogerna bler suveräna, smakade på degen och det var perfekt. Gjorde faktiskt några småfrallor också. Dessutom ser tårtan underbar ut, precis som jag tänkt mig:) Och tänka sig att nu är det bara kvar att se andra avenyn, sova och sedan kommer de in och sjunger för mig med tårtan och skumpan på sängen, guuud vad jag längtar! 18år, är något helt annat än 17 skulle jag tro. Ska också göra mig en beställning från systemet som jag ska ha till middagen imorgon. Superb! Nu slängs några bilder ut från vad som gjorts ikv, kan lova att magen är proppis nu, har inte ätit såhär mycket på jag vet inte hur länge... men då blir ju iaf läkarna nöjda! (och ja, tårtan är grön, ska vara så.)



Kommentarer
Postat av: classmate

Grattis =)

Jag hoppas du kan komma tillbaka till skolan snart! Kram =)

2010-03-24 @ 23:37:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0