nu går det bakåt

jassii, denna dag var väl inget att hylla för! Inte natten heller för den delen..
Istället för att gå åt rätt håll som vi nu hoppades på blev natten och hela förmiddagen jobbig av huvudvärk, värk i kroppen, trötthet, ont i magen.. När jag sedan skulle ta mig upp ur sängen för att packa ihop smutstvätten kom även svimkänslan;S Blev yr i hela huvudet och allting bara kändes konstigt!
Har iaf fått i mig en järnrik middag och vitamintabletter.. ligger dock fortf här i sängen med pyamasen på.

Kvällen var planerad, men nu vet jag inte hur den ska sluta, antingen liggandes i sängen eller jaa.. följa med pappa? I alla fall så kommer älsklingen hit idag och sover med mig. Blir skönt!
Skriver mer senare om jag orkar, puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0