ny dag och bullbaket är igång!

Har fått sova en underbar natt nu pga sömntabletten läkarna nu har skrivit ut till mig. Vaknar inte en enda gång på nätterna, och är helt utvilad när jag vaknar! Propavan, tänk att en sån liten tablett kan göra så mycket.
När jag vaknade hade jag fått ett sms av min älskling, så han hade fått sig upp idag iaf efter den långa natten på sjukhuset. Tur det! Lite senare ringde han mig och var påväg till skolan, riktigt strongt gjort av honom att kliva upp och gå till skolan när han varit med om något så förskräckligt igår!
.
Jag var så baksugen när jag hade ätit frukosten så jag började med bullbaket direkt, och nu har jag kommit så pass långt att jag väntar på att degen ska jäsa klart. Skulle ta ca en  halvtimme, så kl 11.00 är det dax att baka ut bullarna. Hur dom sen kommer smaka är en helt annan femma eftersom jag aldrig tidigare i mitt liv har bakat bullar själv. Satsar i vanliga fall på kladdkakor eller liknande, men nu har jag provat och sen får vi se hur det går.
Justja! Har glömt sötta på ugnen... ska springa och göra det nu, skriver om resultatet av bullarna när dom är klara. Slänger in 2 bilder också från starten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0