ny start på ny dag

sitter nu i sängen efter en frukost tillsammans med älsklingen i matrummet och ett prat med en av personalen från psyket. Var meningen att dom skulle skriva ut antidepressivt till mig, men hon förstod allt jag sa till henne om hur jag mår och förklarade för mig varför saker kan bli som dom har blivit, så det vi ska fokusera på nu är istället sömntabletter så jag kan få min nattsömn och känna mig piggare och fräschare på dagarna:) Låter vettigt tycker jag eftersom antidepressivt gör så man mister matlusten, kroppen är för svag för att ta emot tabletterna och dom börjar inte heller verka förrän efter drygt 3 veckor.
.
Snart kommer ronden gående då jag förhoppningsvis får besked om ifall jag ska få någon permis över helgen, och även får lite koll på vad dom tänkt med mig framöver. Sedan blir det lite prat med psykologen (varför vet jag inte) och sedan blir den en varm och skön dusch för min del!
Skriver mer när jag har tid, hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0