nyprovning av hemmagjorda hamburgare

Jassi, nu har jag precis packat inför resan tillbaka till sjukhuset imorgon. Permisen är förståss slut nu när man har som roligast under helgen.. Har dock bara packat fram till tisdag eftersom jag hoppas på att inte behöva stanna där längre än så.
Sen sist jag bloggade har jag och axl hunnit göra hemgjorda hamburgare som var otroooligt goda! Hittade ett recept på någon blogg på "mest aktiva" (tror jag det var.) Istället för att ha dressing och sallad var det lök, fetaost, ketchup, gräddfil och senap +friskobröd. Själva hamburgedegen skulle man ha fullkornshavregryn, kände mig skeptisk när jag läste det, men det blev suveränt!
Vi har också hunnit med att spela "Ersmark." Syrran vann, men vi kom 2a med lite snålskjuts:) Innan jag nu lägger mig och ser Johan Falk (istället för wallander) så tänkte jag slänga ut lite bilder från den goda middagen! Skriver mer under nyheterna om jag orkar, annars blir det imorgon från sjukan. Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0