och så var man 18! Här kan ni se vad jag varit med om idag

superbra start på dagen måste jag säga, sitter nu och dricker en cider och funderar på om jag ska börja med en kort promenad för mig själv, eller om jag ska börja med att ta en dusch och göra mig klar. Lutar åt duschningen. Har aldrig sovit mer oroligt än jag gjorde inatt, sov knappt en blund, vaknade massor av gånger och var säker på att de glömt min födelsedag idag... Haha min älskling trodde samma sak. Senare idag öppnas stora champagneflaskan till middagen, Matilda och Tommy kommer så det blir säkert mys:) Skriver när jag har tid. puss så länge från 18åringen;)

Kommentarer
Postat av: Mikamarlen

Just found this site and will find it a great use as I collect Sask. postmarks and need to find the location on a map to fit into my pages. Will pass this site onto other collectors who will find it very useful.

2011-03-01 @ 11:10:40
URL: http://mikamarlen.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0