orkar inte

orkar inte med dehär, måste här ifrån. Ta mig bort, låt mig bo någon annan stans. Orkar inte med allt tjat, allt som ska bestämmas, jag får inte ha någon egen vilja och vad jag än säger så är det "stefan stefan stefan.." vad är det för stil? herregud, hur många gånger ska man behöva säga till att någon bara sårar en innan den personen ska fatta? och inte minst ens egen mamma. Orkar inte! Jag kommer flytta hem så fort som går, ingen ska ha koll på vad jag äter, när jag tar mina mediciner, bestämma när jag ska sova eller kliva upp, snacka skit bakom min rygg och gå och ljuga om mig. INGEN! Helvete, någon som varit i samma sits kanske och förstår att ens mamma kan inte göra såhär och allra minst när man fyllt 18 och ska ta hand om sig själv. Fyfasen alltså, hoppas du läser nu och kan använda din hjärna för en gång skull utan att springa till stefan och hitta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0