orkar inte

sitter och väntar på att doktorn ska ringa upp mig så ska vi höra om dom har kommit på något att göra mot allt dehär, eller om dom fortf är lika dumma och korkade.. mamma säger att om vi inte får någon hjälp nu måste jag läggas in så dom kan fatta att det är dagt att arbeta -göra sitt jobb!!
klarar inte av att gå dag in, dag ut med andningsproblem.. +maten.. Vi som trodde jag höll på bli bättre och stod ut med det lilla jag åt..... ojojoj vad fel man kunde ha! LESS NU, snart ger jag upp totalt.

Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag önskar att jag inte redan visste att de är idioter! Jag hoppas dock att du får tala med en superläkare... en del bra finns det faktiskt. Med tanke på hur ofta du besöker sjukhuset borde din tur snart komma att träffa "den rätta". Puss på dig så länge!!!

2010-03-11 @ 15:57:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0