rastlös helt utan att göra någon nytta

Måste erkänna att det blev varken att packa upp saker, röja på rummet eller tvtittande. Jag fastnade med mycket mer plågande saker -men ska man vara fin får man lida pin. Eller hur var det? Så här nedan kan ni se var jag sysselsatt mig med ett tag. Känner också att tiden bara "flög" iväg, känns skönt! Bara en timme kvar till jag kan börja med maten, lutar åt bulgur och bacon, eftersom jag ändå ska käka nudlar till lunch imorgon och sparar därför blodpuddningen.
Förresten så måste jag en tur till sjukhuset imorgon för att träffa psyktjejen och utvärdere mående, sjukdom och sömnpiller. Passade rätt bra att det inte var förrän halv 2 så jag kan käka frulle och lunch hemma och ändå inte stressa. Dessutom slipper jag badet (min sjukgymnast ville ha mig att göra vattengympa imorgon kl 14.00 på sjukan men jag har inte krafter för det än) Det får helt enkelt bli bad en annan vecka.
Funderar på om det är något bra på tv ikv, skulle vara skönt med en tvkväll i sängen med bra program. Men den turen har jag förstås inte med mig idag, eller?
Jassii, nä nu ska jag göra någon nytta snart känner jag eftersom värktabletterna börjat värka och jag är rätt pigg efter kaffet jag drack tidigare, så jag slänger ut nästa inlägg EFTER middagen, det lovar jag mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0