rubrik saknas

Nu är kvällsfikat taget, blev en macka med den omtalade philadelfiaröran och en kopp kaffe med lite mjölk i. Är proppmätt kan jag lova! På 30 min tas kvällmedicinen, sen får vi se om jag kanske flyttar mig till sovrummet och glor lite på tv.
Mamma köpte nya veckorevyn till mig idag, hade beställt prenumeration på tidningen för någon vecka sedan, men denna tidning hade inte kommit hem i brevlådan, så det blir väl nästa nummer istället! Så tänkte sätta mig och kolla igenom den en stund för att fördriva tiden. Är en otroligt trevlig tidning att läsa, och den innehåller mycket intressant! +att lagom svåra korsord brukar vara med i slutet som man kan lägga sig och lösa innan man somnar, det gillas hos mig!
Tror jag får ta och skriva lite mer senare, blev så sugen på att läsa tidningen nu när jag suttit och skrivit om den här. hej så länge!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0