satans läkare, vad håller dom på med egentligen och hur mycket ska man måsta lida?

N u  f å r  f a k t i s k t  l ä k a r n a  t a  o c h  s k ä r p a  t i l l  s i g  r e j ä l t !
För över ett år sedan skadade sig min älskade älskling i axeln, sen dess har han fått åka in och ut från akuten för att den åkt ur led. Var bara någon månad sen sist som han tom blev hämtad från skolan av ambulans och de lovade honom en operationstid.. men vad tusan händer? jo ingen operationstid får han och nu ligger han där igen,akuten. Jassi, och att det ska ske just när jag själv kommit mig ifrån sjukan och sitter i ersmark. Satans läkare som aldrig gör något.. har ju som sagt gått över ett år, och nu ligger han där för 4178gången. Skit säger jag bara!
S T A C K A R S   Ä L S K L I N G S Ä  G E R   J A G   B A R A !
tack för att du ringde Mats.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0