tack för allt stöd

nu är det såhär att jag har varit på sjukhuset idag.
hela dagen var fruktansvärt jobbig, jag har inte orkat med någonting.. riktigt depp har jag varit också. Men jag måste passa på att skriva här att jag tackar min älskling så otroligt mycket för stödet, för alla underbara samtal och för att du finns vid min sida oavsett vad som sker. Tack för det:)
Min mamma har också varit helt fantastisk, stöttande och förstående till 1000 är hon. Det är jätteskönt att jag fått stöd nu när det är och har varit så pass jobbigt, det behövs för att jag ska klara detta!
ikväll var Filippa här för oscar skulle komma och tixa routern till datorn. Det var jättekul och fick mig på andra tankar!
tänkte att jag kan lägga ut bilder på lillgumman!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0