this is my life my friend, i can´t be someone else

fyfasen vad jag är mätt måste jag säga.. har ätit mackor, tårta, godis, alkohol, kaffe, vatten, snus, och gud vet vad... tom ett paket nudlar har jag tryckt i mig efter allt det andra. Så nu lovar jag och svär att inte äta något matigt eller slisk förrän middagen! Allt som jag ätit idag slår säkert 3måltider, så hör jag sköterskorna nu klaga imorgn så vet jag inte vad jag gör. Och alltså, från och med efter lördag kommer jag inte få i mig något sött över huvudtaget. Det är tur vi kommer göra vofflorna med guaccamole, räkor, lök, rom och annat salt så jag kan skippa det sliskiga med grädde.. är N - O - G med det jag ätit idag, jag lovar.. du har aldrig varit lika mätt som jag är nu!!
Vet inte vad jag ska ta och roa mig med nu vila magen och se tv tror jag, tänkte se 90210 som går på tv gör att vila magen lite.
grattis på mig igen Olivia Karolina Larsson
haha måste bara påpeka att när jag kommer få visa mitt leg idag när jag ska köpa snus lär dom ju se ut som frågetecken eftersom jag ser ut som.. jag vet inte vad på legget, kolla själva.. ungefär såhär

old pic of olivia, ser man att det är jag? ser dock ännu värre ut på legget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0