torsdag tror jag?

igår hade jag en förskräcklig dag.. läkarna gjorde massor av misstag, och tillslut hittade jag i halsen att sonden hade tjorvat ihop sig till en klump och skav så otroligt mycket, så det var som sagt bara att slita ut den! Idag har jag då en provdag där jag ska försöka äta så mycket som bara går för att slippa sonden.
Lunchen var god, det var plättar med jordgubbsylt, glass och aprikoshalva:) passade perfekt i magen för stunden, men har dock fått ont nu och mår lite illa... Ska ändå försöka få i mig något slags mellanmål så personalen blir lite nöjd och glad! Det lär nog bestå av bulle +te.
Sen kommer iaf axl hit och är med mig under middagen och även under natten, så det blir super:) Skriver mer senare, ska gå och höra lite om mellanmålet nu. hej så länge
.
måste också passa på att skriva att min läkare fick sig en rejäl utskällning av mamma idag pga incidenten igår med slangen... hoppas dom har lärt sig något nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0