tvkväll

ligger nu i soffan och slappar, mtv är igång på tvn och jag börjar få ont i magen. Som ni säkert redan vet så får jag så otroooligt ont i magen efter att jag ätit  en hel måltid, och denna gång råkade det bli liiiite för mycket! Så nu skriker magen, den rörs om och man bara önskar att jag inte tryckt i mig det. Men det är enda sättet för mig att slippa den elendiga sonden.
Middagen bestod iaf av korvstroganoff och ris, det var väldigt gott, och där sitter nog problemet.. Jag kan helt enkelt inte stå emot goda saker.
.
Ikväll har jag tänkt att slappa framför tvn med syrran fram till kl 9 då det är medicindax. Axl partajar ikv med killkompisar så vi ses imorgon igen.

Kommentarer
Postat av: Gunnarmonica

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2012-07-20 @ 10:13:32
URL: http://gunnarmonica.blog16.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0