dålig dag

förskräcklig dag idag, helt otroligt måste jag säga att jag ens satt mig vid datorn! Tänkte iaf berätta att jag har gjort dendär undersökningen idag, är glad att ja var sövd! Fick en lite väl stor dos av lustgas innan för att dom skulle klara av att sticka i armen.. jag hamnade då i en jätterolig värld och hade ingen aning om någonting som hände, skrattade som en tok och pratade allt för mycket strunt!
När jag vaknade upp var allt ett rent stort helvete, har fått så otrooligt ont efter undersökningen så det blev inget prat för min del. Fyfy, detta vill vi inte göra om!
Har precis flyttat till ett nytt rum blivit inkopplad i matmaskinen som ska mata mig till halv 1 inatt.. suck ,att det ska vara ett sånt tjat om maten hela tiden!
.
några bilder från dagen
matmaskinen +dropp
nålstuckna handen och min lilla giraff jag fick på sövningen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0